reklama

Môj otecko môj kráľ

Tento článok nebude o varení ale zájdem trocha do môjho súkromia a do môjho života. Kto je pre Vás hrdina?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Isto každý z Vás má svojho obľúbeného "hrdinu".

Tím mojím hrdinom je môj otec. 

Veľa krát spomínam tatina, áno je to tak on bol a stále aj je pre mňa mojím kráľom a hrdinom. 

O ocina som prišla pred pár mesiacmi no bolesť stále ostala a dlho aj ostane- prehral boj s rakovinou...zubatá si ho vzala k sebe no ja sa pýtam prečo tak skoro? 

On je ten čo ma naučil variť, piecť, správať sa k ľudom a aby som nezabudla na tu najpodstatnejšiu vec dokonca ma naučil aj opravovať kosačky :D Veľa krát som vymenila ruky od múky za olejové ruky a nevadilo mi hrabať sa v starom motore alebo pomáhať opravovať motorky. Od malička som sa motala pri tatinovi a do posledného dňa som si užívala každý jeden okamih s ním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milovala som spontánne výlety na motorkách a s tým som aj spoznala kus nášho krásneho Slovenska. Tisíce nezabudnuteľných hodín strávených v kamióne a vtedy prišlo aj prvé varenie a zoznámenie sa s hrncom a samozrejme prvé zhorené panvice

Áno bola som ocinkova princezná ale princezná ktorej nevadilo byť od oleja a svoj čas tráviť zavretá v garáži. Patril medzi zberateľov veteránov takže o Jawe 20 a 21 viem viac ako si myslíte. Často krát mi rozprával ako 15 ročný dostal svoju prvú motorku- jawa 21 modrej farby no časom ju predal ale vždy o nej rozprával.

Snažil sa pre mňa urobiť všetko a do posledného dňa som sa mu to snažila aj vrátiť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred 3 rokmi som sa dozvedela najhoršiu správu ktorá Vás dostane na kolená "Váš milujúci otec má rakovinu" tie pocity sa nedajú opísať 

...plač...

Nevedeli sme koľko času bude s nami no snažili sme sa ho využiť čo najviac. trávila som s ním veľa času. Hematológia bola našim druhým domovom. Otec sa nevzdával a snažil sa mať každý deň úsmev na tvári. 

Tie nezabudnuteľné okamihy tanec s otcom na stužkovej prvý krát tancovanie spolu a vtedy čakáte tie pekné slová od otca a jediné čo Vám povie je "mal som ťa dať na školu tanca" objíme Vás a dodá " ukáž mi ktoré dievča tu opraví kosačku"

Ten pocit keď otec ma slzy v očiach pretože dostane od dcéry darček o ktorom stále rozprával. Trvalo dlho kým som našla ten darček ale priznajte sami, že nájsť v dnešnej dobe Jawu 21 v pôvodnej verzii a ešte v modrej farbe nie je ľahké. Bol to krásny moment a pocit na nezaplatenie vidieť šťastného otca. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol večer doma napätie, slzy a obávate sa najhoršieho....

 A potom Vám len jedného dňa zavolajú, že otec boj s tou chorobou prehral. Neopísateľný pocit bolesti. Odišiel ale zobral si zo sebou aj kus zo mňa. Celý život snívate ako otec bude viesť dcéru k oltáru a zrazu v jednom okamihu je všetko preč...

Správal sa vždy ku mne ako ku princeznej.

Ľúbim ťa otecko 

"Muž ktorý sa správa k žene ako ku princeznej, dokazuje, že bol vychovaný kráľovnou.

Petra Nagyová

Petra Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča z dediny čo sa rada venuje móde a pečeniu. Kuchyna je miesto kde žijem. K vareniu ma priviedol môj ocko. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu