reklama

Rob to čo ťa baví...

Pamätám si ako keby to bolo včera, ako malá a zvedavá som sa motala u babky v kuchyni. Na špičkách som dočahovala na kuchynskú linku a sledovala všetko čo babka robí. Zvuk mixéra, vôňa rozpustenej čokolády...Nezabudnuteľné okamihy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Rob to čo ťa baví...

Ja a kuchyňa patríme k sebe. Milujem vônu upečeného korpusu. 

Dnes som si pre Vás pripravila recept ktorý som našla v časopise a uznajte dopadlo to dobre? 
 

Torta s lesným ovocím 

Na tortu budeme potrebovať:
120 g masla
120 g práškového cukru
2 vajíčka
120 g hladkej múky
1 balíček kypriaceho prášku
10g kakaa
500gdrobného ovocia (maliny, jahody, cucoriedky)

Na tvarohovú šľahačku

250 g jemného nízkotučného tvarohu 
50 g práškového cukru 
1 balíček vanilkového cukru 
1 lyžička citrónove šťavy 
250 ml smotany na šlahanie 
1 balíček stužovača šlahačky 

Postup: 
Zmäknuté maslo s práškovým cukrom vyšlahajte do peny, pridáte vajíčka, múku, kypriaci prášok a kakao Dobre spolu vymiešajte. 
Papier na pečenie vložíme na plech spolu s cestom a pečieme vo vyhriatej trúbe 170 stupňou a pečemie približne 20 minút.
K tvarohu pridáme práškový cukor, citronovú šťavu, vanilkový cukor. Zo smotany a stužovača vyšlahajte šlahačku a postupne ju zapracujte do tvarohovej masy. Na vychladený korpus dáme krém.
Na vrtstvu krému poukladáme ovocie. Nezabudnite vložiť na pár hodí do chladničky.

"Láska prechádza cez žalúdok"

Dobrú chuť prajem :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Torta s lesným ovocím
Torta s lesným ovocím  
Petra Nagyová

Petra Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča z dediny čo sa rada venuje móde a pečeniu. Kuchyna je miesto kde žijem. K vareniu ma priviedol môj ocko. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu